رنگ کردن اصلاح طلبان اصلاح طلب جهانگیری اصلاح طلبان

رنگ کردن: اصلاح طلبان اصلاح طلب جهانگیری اصلاح طلبان

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی نامه محرمانه شورا به شهرداری و اعلام لیست متخلفان برج باغ‌ها

    سخنگوی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از سرپیچی بعضی از مناطق شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از مصوبه لغو برج باغ خبر داد و گفت: شماره پرونده و نام مناط

    نامه محرمانه شورا به شهرداری و اعلام لیست متخلفان برج باغ‌ها

    نامه محرمانه شورا به شهرداری و اعلام لیست متخلفان برج باغ ها

    عبارات مهم : ایران

    سخنگوی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از سرپیچی بعضی از مناطق شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از مصوبه لغو برج باغ خبر داد و گفت: شماره پرونده و نام مناطقی که همچنان مجوز ساخت و ساز در باغات را صادر کرده اند، در اختیار شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران قرار گرفته هست.

    به گزارش ایسنا، علی اعطا امروز در نشست خبری که به منظور پاسخگویی به سوالات خبرنگاران در حوزه شهری برگزار شد، در پاسخ به سوالی مبنی بر سرپیچی بعضی مناطق شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از لغو مصوبه برج باغ و صدور پروانه ساخت و ساز، در باغات بعضی مناطق گفت: من این عنوان را می دانم و تذکر جدی در این خصوص به شهرداری داده ام و نامه ای محرمانه خطاب به شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران ارسال کرده و شماره پروانه ها و مناطقی که این تخلف را از مصوبه شهرداری انجام داده اند را اعلام کردم.

    وی با بیان اینکه ولی مناسب ندیدم که ارسال نامه را عمومی کنم اضافه کرد: از آنجایی که این تخلف در مناطق شهرداری انجام می شود، مورد نیاز است که شهرداری و معاونت های مربوطه به این تخلف پیگیری کنند.

    نامه محرمانه شورا به شهرداری و اعلام لیست متخلفان برج باغ‌ها

    سخنگوی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه تذکر جدی به مناطق در مورد صدور مجوز ساخت و ساز در باغات بعد از لغو مصوبه برج باغ داده ام، گفت: ما در اجرای مصوبات شورا جدی هستیم.

    اعطا با بیان اینکه باید شهرداری و معاونین با این مناطق برخورد کنند، گفت: البته برداشت آزادی از متن مصوبه انجام شده است است به گونه ای که ما در ۲۲ اسفندماه با لغو مصوبه برج باغ اعلام کردیم که بعد از ابلاغ این لغو، پرونده ای در مورد صدور مجوز ساخت و ساز نباید صادر شود و گویا بعضی تصورشان بر این بوده که اگر پرونده قبل از ۲۲ اسفندماه تشکیل شده است باشد، مورد نیاز است که پروسه ادامه یابد و مجوز ساخت و ساز در باغات صادر شود. ولی تشکیل پرونده حقوق مکتسبه ایجاد نمی کند و بر اساس قانون تنها صدور پروانه است که می تواند حق مکتسبه ایجاد کند. البته این توجیهات قابل پذیرش نیست و لغو مصوبه برج باغ جهت همه معاونت ها و مناطق مورد نیاز الاجرا است.

    سخنگوی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از سرپیچی بعضی از مناطق شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از مصوبه لغو برج باغ خبر داد و گفت: شماره پرونده و نام مناط

    اعطا در ادامه در پاسخ بعضی انتقادات مبنی بر هدر رفتن آب در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به واسطه آبیاری درختان، گفت: من این عنوان را قبول دارم و می دانم که در شهرداری اسراف وجود دارد. البته پیگیری هایی از سوی اعضای شورای شهر در حال انجام است که این مسئله حل و فصل شود.

    سخنگوی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در ادامه در مورد پیش نویس لایحه ای در خصوص کمیسیون ماده ۱۰۰ گفت: در اسفندماه ۹۶ پیش نویس لایحه ای تنظیم و از سوی شهردار وقت به معاون اول تقدیم شد که در مورد پیگیری به تخلفات ساختمانی بوده و در ۲۲ ماده تنظیم شده است بود.

    به گفته اعطا، در حال حاضر ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها کلی است و بعضا تفسیر می شود و باید این مسئله حل شود، همچنین در مورد گارانتی اجرایی ماده ۱۰۰ تردیدهایی وجود دارد و باید این ماده اصلاح شود. البته شورا تنها شأن مشورتی دارد و باید پیش نویس در مراجع ذیصلاح بررسی شود.

    نامه محرمانه شورا به شهرداری و اعلام لیست متخلفان برج باغ‌ها

    وی در مورد سخنان اخیر مدیر مجلس در مورد ادغام شرکت شهرداری ها و دهیاری ها در وزارت راه و منفک شدن این شرکت از وزارت کشور گفت: اختلاف نظرهایی در مورد جایگاه شرکت شهرداری ها و دهیاری ها وجود داشته است و تا جایی که من اطلاع دارم در زمانی که آقای افشانی معاون عمرانی وزارت کشور نیز بود، موافق بود که شرکت شهرداری ها و دهیاری ها زیر نظر وزارت راه و شهرسازی باشد و وزارت راه و مجلس نیز در مورد این مسئله پالس های مثبت می فرستادند.

    وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی در مقام طراحی طرح های شهری است و وزارت کشور نیز به نوعی با اداره شهرها سر و کار دارد، گفت: وزارت راه شأن نظارتی و وزارت کشور شأن ورودی در اداره شهرها دارد که بعضا تعارضاتی نیز ایجاد می شود که به همین علت مورد نیاز است این مسئله یک کاسه شود و شرکت شهرداری ها و دهیاری ها در دل یک مجموعه باشد تا به صورت یکپارچه پرسشها پیگیری و مطرح شود و به همین علت بعضی پیشنهاد می دهند که شرکت شهرداری ها از وزارت کشور منفک و به وزارت راه برود.

    سخنگوی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از سرپیچی بعضی از مناطق شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از مصوبه لغو برج باغ خبر داد و گفت: شماره پرونده و نام مناط

    اعطا در مورد وجود این شائبه که بعضی قراردادها در سامانه شفافیت قرار نمی گیرد، گفت: این عنوان صحت ندارد و معتقدیم که همه موارد باید در دسترس شهروندان باشد آیا که ما اعتقاد به نظارت همگانی هستیم و روشن و صادقانه می خواهیم که پرسشها را مطرح و حل کنیم ولی پرسشها در سیستم عریض و طویلی به مانند شهرداری آنقدر زیاد است که ۲۱ عضو از بعد نظارت بر نمی آیند.

    وی در مورد لوایح و طرح های بر زمین مانده شوراهای قبل گفت: متاسفانه این مقدار لوایح و طرح های بر زمین مانده کم نیستند و در چهار دوره پیش این حجم لوایح زیاد کردن یافته است و در جلسه اخیر کمیسیون حقوقی مطرح شد که تشکیل کمیته تنقیح را جدی تر بگیریم تا سوابق همه طرح ها و لوایح به صورت روشن تر در اختیار قرار بگیرد.

    نامه محرمانه شورا به شهرداری و اعلام لیست متخلفان برج باغ‌ها

    وی در مورد بعضی شایعات مبنی بر اینکه خط 7 مترو هنوز ایمنی کافی ندارد، گفت: علی رغم اینکه در بعضی رسانه ها عنوان شد که تعطیلی خط هفت دلایل سیاسی دارد، ولی این گونه نبود و ما از نهادهای نظارتی نامه داشتیم که خط 7 ناایمن است و در شورای شهر نیز به شدت مراقب بودیم که هرگز این خط تکمیل نشده افتتاح شود.

    وی با بیان اینکه خط 7 در حوزه سیگنالینگ و هواکش مشکلاتی داشت و تصمیم مدیریتی گرفته شد که خط فاز به فاز افتتاح شود، گفت: حرفی که شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در مورد اینکه پیمانکار باید تضمین تکمیل خط 7 را بدهد، حرف کاملا منطقی بود آیا که در اسناد مهندسی پیمانکار و سفارش دهنده تضمین می کنند که اقدام ارزش موثر بوده است یا نه.

    سخنگوی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در مورد چرایی جذب نیروی انسانی تازه در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران و تدوین آیین نامه جذب گفت: تا جایی که اطلاع دارم اساسا در کمیسیون ها بحثی در مورد ایجاد ضابطه جهت جذب نیرو نیست ولی هر مدیری می تواند جهت پست های مدیریتی خود با مدیرانی کار کند که بتوانند اهداف وی را دنبال کنند و افراد جدیدی که در این دوره وارد شهرداری شده است اند نیز جهت پست های مدیریتی آمدند و ما از این مسئله دفاع می کنیم.

    وی در مورد چرایی برگزاری نمایشگاه الکامپ در سایت نمایشگاهی سئول گفت: تذکراتی در مورد عدم برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در سایت نمایشگاهی سئول داده شده است است و عنوان کردیم که هیچ نمایشگاه پرمخاطبی برگزار نشود و پیش از این نیز تفاهم نامه ای منعقد شده است که هیچ نمایشگاه بزرگی به منظور رفاه حال شهروندان در سئول برگزار نشود و ما پیگیر اجرای این تفاهم نامه هستیم.

    اعطا در مورد عدم بارگذاری قراردادها در سامانه شفافیت گفت: من از چرایی این مسئله اطلاع ندارم و حتما این عنوان را پیگیری می کنم.

    وی در مورد اهدای کارت سیار طرح ترافیک به هر عضو با شارژ یک میلیون تومان هم گفت: جهت هر عضو سه کارت سیار با شارژ یک میلیون تومان که به اندازه مصرف ۳۰ روز هست، صادر شده است و البته تعدادی از اعضا نیز موافق نبوده و حتی این کارت ها می تواند به دو ماشین نیز عوض کردن داده شود و البته به نظر من نباید این کارت های شارژ شده است در اختیار اعضا قرار داده می شد ولی کارشناس های شورای شهر که پرسشها نظارتی را دنبال می کنند، می توانند از این کارت های سیار استفاده کنند. آیا که در کل شورا تنها چهار ماشین وجود دارد که می توانند کارشناسان از آن استفاده کنند. هر چند که در سال ۹۶ در مدتی که ما جهت انجام کارهای هماهنگی پیش از ورود به شورا جلسه داشتیم نیز به هر عضو سه کارت شناور داده شد و به نظر می رسد همکارانمان نه جهت استفاده شخصی بلکه جهت کارشناسانشان این کارت ها را استفاده کنند هر چند که به نظر من خیلی این مسئله قابل پذیرش نیست.

    وی در پاسخ به این انتقاد که آیا اعضای شورای شهر این کارت ها را قبول کرده اند؟ آیا که با شعار شفافیت در تضاد است و آیا با مسئولان مربوطه برخورد نکردند، گفت: من این انتقاد را قبول می کنم ولی اعضا این کارت ها را گرفته اند تا همکارانمان که مرتبط کارهای نظارتی مان را انجام می دهند، راحت تر باشند ولی تصور نشود که این کارت ها جهت استفاده شخصی هست. هر چند که اگر این اتفاق نمی افتاد، بهتر بود.

    وی همچنین در ادامه از بخشنامه تازه افشانی در مورد پاسخگویی دقیق و سریع شهرداری به اعضای شورای شهر خبر داد و گفت: بعضا پاسخ های شهرداری به تذکرات اعضای شورای شهر کلی، دیرهنگام و حتی در مواقعی بی ربط است که امیدواریم با این بخشنامه افشانی این مسئله مرتفع شود.

    وی در مورد پیش گویی بعضی رسانه ها از رفتن افشانی تا عید نوروز ۹۸ گفت: تلقی و باور ما این است که افشانی حداقل جهت سه سال تا هفت سال شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران هستند و حالا باید از این رسانه ها پرسید که چگونه پیش گویی می کنند.

    اعطا در ادامه در مورد آخر طرح تحقیق و تفحص از موسسه همشهری گفت: در اصلاحیه قانون شوراها که در تابستان ۹۶ ابلاغ شد، صراحتا ماده ای در مورد تحقیق و تفحص آمده است،

    وی در مورد آخر طرح تحقیق و تفحص از موسسه همشهری با بیان اینکه اصلاحیه قانون شوراها در اوایل تابستان 96 ابلاغ شد و مشخصا ماده ای در مورد تحقیق و تفحص در این اصلاحیه وجود دارد، گفت: بر اساس این ابلاغیه تازه اعضای شورا می بایست تحقیق و تفحص را به مانند یک طرح عادی به صحن بیاورند و بعد از سپری شدن فرآیند تحقیق و تفحص کلید بخورد که مدیر شورا حکم اعضایی را که به عنوان هیات تحقیق و تفحص معرفی شده است بودند را صادر کرده و هیات کارشناسی در همشهری مستقر است ولی یک توصیه مهم این است که از لحظه ای که هیات تحقیق و تحص شروع به کار می کند طبق قانون تمام کارهای آنها می بایست محرمانه باشد و نباید اینگونه تلقی شود که به علت شکایت از یک عضو ما سکوت کرده ایم. بلکه سکوت یک الزام قانونی است و خوشبختانه در قانون امتیازی قائل شده است اند که طرح های تحقیق و تفحص می بایست گزارشش به قوه قضاییه ارسال شود و این یک فرآیند قضایی و محرمانه است و تا زمانی که رای صادر نشده محرمانه باقی می ماند.

    وی در مورد نامه اخیر مدیر بنیاد مستضعفان در مورد اعلام آمادگی ارزش جهت حفظ باغات گفت: نامه اخیر سعیدی کیا به مدیر شورای شهر جای تقدیر و قدردانی دارد آیا که حدود 15 باغ در تملک این بنیاد است که سطح و سطوح آن نیز زیاد است و این اعلام آمادگی جهت حفظ باغات در پی حساسیت های افکار عمومی و زحماتی است که رسانه های شهری می کشند و اصلا اینگونه تلقی نشود که این اعلام آمادگی در پی چراغ سبزی است که شهرداری نشان داده و حتی گفته می شود که این چراغ سبز شهرداری جهت ساخت پلاسکو است که باید بگویم مسئله پلاسکو باید در کمیسیون ماده 5 بررسی شود و ربطی به شهرداری ندارد.

    وی در پاسخ به سوالی مبنی بر چرایی واگذاری طرح ترافیک به نمایندگان مجلس گفت: در مواردی که اخذ طرح با ضوابط منطبق نباشد، طرح بعد گرفته می شود و البته معاون حمل و نقل اعلام کرده که جلسه ای با کمیسیون فرهنگی گذاشته تا مسئله حل شود.

    وی در پاسخ به سوالی در مورد نامه یکی از شهرداران کلانشهرها به بانک شهر جهت ابقاء یک آقازاده در هیات مدیره بانک شهر، گفت: سهام بانک متعلق به کلانشهرها است و ممکن است یکی از این شهرداران، فردی را معرفی کرده باشد و من این نامه را ندیدم ولی چیز عجیبی نیست.

    وی در مورد آخر بهسازی و مرمت آرامگاه شهدای مشروطه با بیان اینکه شهرداری بر اساس اسناد بالادستی موظف است که در جهت احیاء میراث فرهنگی اماکن و آرامستان های قدیمی گام بردارد، گفت: آرامگاه روزنامه نگاران مشروطه در طرح توسعه بیمارستان لقمان است و به نظر می رسد باید حدفاصل 14 مرداد که روز مشروطه است تا 17 مرداد که روز خبرنگار است خبر خوبی در مورد آخر این آرامگاه داشته باشیم. هر چند که مالک این آرامگاه که فرزندان ملک المتکلمین هستند منزل را به شهرداری اهداء کردند ولی سرایداری در این منزل است و بنا بود که واحدی جهت این سرایدار خریداری شود و با شهرداری منطقه 11 در حال مشورت هستیم تا این پرسشها مرتفع شود.

    واژه های کلیدی: ایران | شهرداری | شورای شهر | وزارت کشور | اعلام آمادگی | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار